Zásady prepravy

Ďakujeme vám za návštevu a nakupovanie na stránke furnica.sk. Nižšie sú uvedené podmienky, ktoré tvoria našu Politiku doručenia.

 

Domáca politika doručovania


Čas spracovania zásielky

Všetky objednávky sa spracúvajú nasledujúci pracovný deň. Objednávky nie sú odosielané ani doručované cez víkendy alebo sviatky.

Ak máme veľký objem objednávok, môže dôjsť k oneskoreniu odosielania o niekoľko dní. Prosím, pridajte ďalšie dni na doručenie. Ak dôjde k významnému oneskoreniu doručenia vašej objednávky, budeme vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

Sadzby za doručenie a odhady doručenia

Nasledujúce podmienky platia pre zákazníkov (adresy) nachádzajúcich sa v: Spojenom kráľovstve, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Rakúsku, Belgicku, Bulharsku, Chorvátsku, Českej republike, Dánsku, Estónsku, Fínsku, Maďarsku, Írsku, Ostrove Man, Lotyšsku, Litve, Luxembursku, Holandsku, Poľsku, Rumunsku, Slovensku, Slovinsku, Švédsku
Ak niektorá krajina nie je uvedená - kontaktujte nás pred objednávkou
Doručenie do Švajčiarska nie je k dispozícii.
Náklady na doručenie vašej objednávky budú vypočítané a zobrazené pri pokladni.

Spôsob doručenia Predpokladaný čas doručenia Podmienky Náklady na doručenie
ParcelForce 3-5 pracovných dní € 50.00 a viac Zadarmo
ParcelForce 3-5 pracovných dní €0 - € 49.99 € 5.99
Občas môžu nastať oneskorené dodávky.

 

Medzinárodná politika doručovania

Spôsob doručenia

Predpokladaný čas doručenia

Podmienky

Náklady na doručenie

DHL Economy

3-5 pracovných dní

€ 300.00 a viac

Zadarmo

DHL Economy

3-5 pracovných dní

€ 0 – € 299.99

€ 5.99

 

Dodacie podmienky pre nábytok

Nábytok v baleniach - dodací termín pre objednaný nábytok je 6 - 9 pracovných dní.

Kompletný montovaný nábytok - dodací termín pre kompletný montovaný nábytok je do 14 pracovných dní. Montovaný nábytok sa doručuje na paletách dodávkovým kamiónom. V prípade doručení budú operátori dopravných spoločností kontaktovať zákazníka telefonicky na dohodnutie termínu doručenia.

Potvrdenie zásielky a sledovanie objednávky

Po odoslaní vašej objednávky dostanete e-mail s potvrdením o zásielke obsahujúcim vaše sledovacie číslo(y). Sledovacie číslo bude aktívne do 24 hodín.

 

Celné poplatky a dane

Furnica LTD nie je zodpovedná za žiadne celné poplatky a dane, ktoré sa vzťahujú na vašu objednávku. Všetky poplatky, ktoré vzniknú počas alebo po dodaní, sú zodpovednosťou zákazníka (cla, dane atď.).

 

Poškodenia

Furnica LTD nie je zodpovedná za poškodený alebo stratený tovar počas dopravy. Ak ste obdržali vašu objednávku poškodenú, kontaktujte prepravnú spoločnosť a podajte reklamáciu.

Prosím, zachovajte všetky obaly a poškodený tovar pred podaním reklamácie.

 

Politika vrátenia tovaru

Náš Návratový postup poskytuje podrobné informácie o možnostiach a postupoch pri vrátení vašej objednávky.