Pravidlá vrátenia tovaru

Zásady vrátenia tovaru – nábytok

Ak chcete požiadať o náhradné diely, vráťte alebo vymeňte vašu objednávku z akéhokoľvek dôvodu, sme tu, aby sme vám pomohli! Vyššie uvedené vám môžeme ponúknuť do 14 dní od prijatia vašej objednávky. Produkt môžete vrátiť za kredit v obchode alebo vrátenie peňazí pôvodným spôsobom platby alebo môžete ho vymeniť za a iný produkt (môžu sa účtovať poplatky).

 

Tovar poškodený pri príchode / Náhradné diely

  • Ak ste svoju objednávku dostali poškodenú alebo neúplnú, vyplňte správu o poškodení kuriérom – ak to nie je možné z nejakého dôvodu - kontaktujte nás ihneď do 24h - poskytnutie obrázkov obalu, poškodených predmetov a štítkov je povinné. Môžeme ponúknuť zaslanie náhradných dielovúplne zadarmo. Na tento účel uveďte číslo položky a množstvo potrebné na základe montážneho návodu.
  • Ak bol niektorý prvok poškodený vašou chybou – nebojte sa – kontaktujte našu kanceláriu – odhadneme cenu a predstavíme vám dostupné možnosti.
  • Doručenie náhradných dielov zvyčajne trvá 5 až 7 pracovných dní, ale z určitých dôvodov môže trvať dlhšie pre presné odhady, kontaktujte prosím kanceláriu telefonicky alebo e-mailom – info@furnica.sk

  • Dôležité:

     

      • Za žiadnych okolností nemontujte nábytok, ktorý bol dodaný poškodený alebo neúplný. Nedodržanie tohto oznámenia bude mať za následok zamietnutie žiadosti o vrátenie/náhradné diely a uznanie zákazníka za zodpovedného za poškodenie/nedostatok.
      • Pred montážou si každú položku dôkladne skontrolujte – z hľadiska kvality aj množstvo.
      • Pôvodné balenie a výplne si uschovajte, kým nebude montáž dokončená.

       

      Vrátenie tovaru

      Všimnite si nasledujúce výnimky z našich pravidiel vrátenia a výmeny:

    • Vrátené položky musia byť vrátené v pôvodnom obale – vrátane polystyrénu a iných bezpečnostných prvkov.
    • Vrátené položky musia byť vrátené úplne rozložené – to platí pre všetky prvky, ktoré boli pôvodne odoslané.
    • Vrátené položky musia byť v stave, v ktorom sa dajú opätovne predať – ak nie – vypočítame, ktoré diely nemožno znova použiť, a vrátime peniaze na základe percenta týchto prvkov.
    • Vrátené položky nesmú mať žiadne viditeľné známky používania.
    • Vrátené položky musia obsahovať všetky pôvodné diely – aj tie chybné.
    •  

      Ak chcete iniciovať vrátenie alebo výmenu, vykonajte nasledujúce kroky:

    • Napíšte e-mail s popisom produktu, ktorý chcete vrátiť (nezabudnite uviesť ID objednávky ako predmet).
    • Priložte obrázky obalu (vrátane obrázku kuriérskeho štítku), samotného produktu a poškodených častí (ak nejaké sú).
    • Uveďte množstvo a počet zlomených dielov (čísla dielov nájdete v montážnom návode priloženom k balíku)
    •  

      Zahrňte nasledujúce informácie:

      – či požadujete štítok na vrátenie alebo zbierku. Ak zhromažďujete, uveďte nasledujúce informácie:

    • adresa odberu
    • preferovaný dátum vyzdvihnutia
    • hmotnosť a rozmery balíka / balíkov, ktoré má vyzdvihnúť kuriér
    • číslo mobilného telefónu
    • - akékoľvek ďalšie poznámky, ktoré pomôžu dokončiť proces vrátenia čo najefektívnejšie (nezabudnite, že všetky druhy dodatočných informácií nám môžu pomôcť vyriešiť problém rýchlejšie a efektívnejšie.)

       

      • Pošlite e-mail na adresu info@furnica.sk

       

      V priebehu nasledujúcich 5 pracovných dní vás budeme kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe a zašleme vám návratový štítok / potvrdenie o dátume vyzdvihnutia.

      Peniaze budú vrátené do 5 pracovných dní po tom, čo dostaneme späť kompletnú zásielku.

       

    • Poplatok za vrátenie produktov, ktoré boli dodané kompletné a nepoškodené, je 15  za balík.
    • Ak chcete tovar vrátiť z našej chyby, neplatíte žiadne ďalšie poplatky. span>
    • Nemôžeme poskytnúť bezplatné vrátenie, ak sťažnosť nie je našou chybou alebo chybou prepravnej spoločnosti. Tovar však stále môžete vrátiť na svoje náklady do 14 dní od dátumu doručenia.
    • Ak sa vyzdvihnutie neuskutoční vinou zákazníka (zlé zabalenie zásielok, neprítomnosť bez predchádzajúceho informovania zákazníckeho servisu a pod.), náklady na zabezpečenie ďalšieho vyzdvihnutia v plnej miere hradí zákazník .
    • Zodpovedáme za všetky stratené alebo poškodené vrátené zásielky iba v prípade, ak bol predtým otvorený proces vrátenia a my sme boli zodpovední za vydanie štítku na vrátenie/naplánovanie vyzdvihnutia.
    • Ak ste si kúpili súpravu produktov – uvedomte si, že budete musieť vrátiť celé balenie vrátane pôvodného balenia.
    • Ak z akéhokoľvek dôvodu odmietnete doručenie alebo si tovar nevyzdvihnete z miesta vyzdvihnutia včas a bude nám vrátený – aj tak vám budeme účtovať 15  za balík(bude odpočítaná z vrátenej sumy).
    • Ak vyššie uvedené časové rámce a podmienky neboli splnené, nebudeme môcť začať proces vrátenia alebo / a prevziať zodpovednosť za odoslanie náhradných dielov / vrátenie peňazí.
    • Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom info@furnica.sk
    •  

      Vylúčenie zodpovednosti:

      Uvedenie nesprávnej alebo nesprávnej adresy, ktorá spôsobí vrátenie zásielky do nášho skladu, bude považované za štandardné vrátenie na náklady kupujúceho. Platí to aj pre adresy, ako je pošta, logistické centrum alebo miesto vyzdvihnutia.

       

      Pravidlá vrátenia tovaru – komponenty

      Ak z akéhokoľvek dôvodu chcete vrátiť alebo vymeniť zadanú objednávku za komponenty, sme tu, aby sme vám pomohli! Ponúkame vrátenie alebo výmeny v rámci 31 dníod prijatia objednávky. Produkt môžete vrátiť za kredit v obchode alebo vrátenie peňazí pôvodným spôsobom platby alebo môžete ho vymeniť za a iný produkt.

       

      Všimnite si nasledujúce výnimky z našich pravidiel vrátenia a výmeny:

      • Vrátené položky musia byť vrátené v pôvodnom obale.
      • Vrátené položky musia byť v stave, v ktorom sa dá opätovne predať – ak nie – vypočítame, ktoré diely nemožno použiť, a vrátime peniaze na základe percenta týchto prvkov.
      • Vrátené položky nesmú mať žiadne viditeľné známky používania.
      • Vrátené položky musia obsahovať všetky pôvodné diely – aj tie chybné.

       

      Ak chcete iniciovať vrátenie alebo výmenu, vykonajte nasledujúce kroky:

      • Napíšte e-mail s popisom produktu, ktorý chcete vrátiť (nezabudnite uviesť ID objednávky ako predmet).
      • Priložte obrázky obalu, produktu a poškodených častí (ak nejaké sú).
      • Uveďte množstvo a čísla kusov zlomených častí

       

      Zahrňte nasledujúce informácie:

      – či požadujete štítok na vrátenie alebo zbierku< /strong>. Ak zhromažďujete, uveďte nasledujúce informácie:

      • adresa zhromažďovania
      • preferovaný dátum vyzdvihnutia
      • hmotnosť a rozmery balíka / balíkov na vyzdvihnutie kuriérom
      • číslo mobilného telefónu

      - akékoľvek ďalšie poznámky, ktoré pomôžu dokončiť proces vrátenia čo najefektívnejšie (nezabudnite, že všetky druhy dodatočných informácií nám môžu pomôcť vyriešiť problém rýchlejšie a efektívnejšie).

       

      • Pošlite e-mail na adresu info@furnica.sk

       

      V priebehu nasledujúcich 5 pracovných dní vás budeme kontaktovať s informáciami o ďalšom postupe a zašleme vám návratový štítok / potvrdenie o dátume vyzdvihnutia.

      Peniaze budú vrátené do 5 pracovných dní po prijatí kompletnej zásielky

       

      • Ak ste svoju objednávku dostali poškodenú, vyplňte správu o poškodení kuriérom – ak to z nejakého dôvodu nie je možné – okamžite nás kontaktujte do 48 hodín - poskytnutie obrázkov obalu a poškodených položiek je povinné.
      • Ak váš produkt prišiel nekompletný – informujte nás do 3 pracovných dní. Veľmi nám to pomôže vyriešiť záležitosť rýchlejšie a efektívnejšie
      • Poplatok za vrátenie produktov, ktoré boli dodané kompletné a nepoškodené, je 8,99 za balík.
      • Ak chcete vrátiť tovar z našej chyby, neplatíte žiadne ďalšie poplatky.
      • Nemôžeme poskytnúť bezplatné vrátenie, ak sťažnosť nie je našou vinou alebo vinou prepravnej spoločnosti. Tovar však stále môžete vrátiť na svoje náklady do 31 dní od dátumu doručenia.
      • Zodpovedáme za všetky stratené alebo poškodené vrátené zásielky iba v prípade, ak bol predtým otvorený prípad vrátenia a my sme boli zodpovední za vydanie štítku na vrátenie/naplánovanie vyzdvihnutia.
      • Ak ste si zakúpili sadu produktov (napr. 1000 ks sušienok z bukového dreva – vezmite na vedomie, že budete musieť vrátiť celé balenie vrátane pôvodného balenia.
      • Ak z akéhokoľvek dôvodu odmietnete doručenie alebo si tovar nevyzdvihnete na Výdajnom mieste včas a bude nám vrátený, aj tak vám budeme účtovať 8,99 za balík (bude odpočítaná z vrátenej sumy).
      • Ak vyššie uvedené časové rámce a podmienky neboli splnené, nebudeme môcť začať proces vrátenia alebo / a prevziať zodpovednosť za odoslanie náhradných dielov / vrátenie peňazí.< /li>
      • Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom info@furnica.sk

       

      Vylúčenie zodpovednosti:

      Uvedenie nesprávnej alebo nesprávnej adresy, ktorá spôsobí vrátenie zásielky do nášho skladu, bude považované za štandardné vrátenie na náklady kupujúceho. Platí to aj pre adresy, ako je pošta, logistické centrum alebo miesto vyzdvihnutia.

      Nezodpovedáme za žiadne poškodenia produktu vzniknuté počas montáže - zákazníkovi budú účtované dodatočné náhradné diely a doprava - ak budete potrebovať ďalšiu pomoc, návod na montáž, video materiály - prosím kontaktujte nás predtým. Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme vám pomohli